onsdag 9. september 2009


No har hverdagen begynt for fullt. Permisjonen min er over og jeg er i jobb igjen. Egentlig litt godt å komme i gang igjen også. Mens jeg er på jobb er det Robert som steller hjemme, så jeg kommer hjem til middag på bordet:)
På tampen av permisjonen min reiste jeg til Geilo for å besøke Anita, Viggo og Silje. Anita kommer opprinnelig fra Inderøya, og gikk hjelpepleien sammen med meg. Hun var også min forlover da Robert og jeg gifta oss. Skikkelig snill jente, faktisk så snill at hun flytta til Geilo sammen med kjæresten sin. Det må sies at han kommer fra Geilo da:) Jeg hadde en skikkelig fin tur, selv om det var litt langt å kjøre. Tok ni timer en vei... Altså ikke noe man gjør hver helg... men det var verdt det. Været var ikke helt å skryte av de dagene jeg var der, men hadde fint vær på kjøredagene. Fant et søtt bilde av Silje:)

5 kommentarer:

  1. Du fortjente en tur til Geilo synes nå jeg! Så må det jo testes ut hvordan mannfolka klarer seg alene hjemme også!

    SvarSlett
  2. Søt lita jente hu Silje fra Geilo!!
    Håper du har kosa deg på tur og at du trives med å være i jobb igjen.
    Klem fra mæ!!

    SvarSlett
  3. Du imponerer stadig med de bilturene dine;) Jeg som syntes det var helt utrolig når du kjørte rundt fjorden for å plukke opp meg;)
    Så bra du fikk en flott tur da, Oslo neste kanskje;) skal få lagt ut bilder fra kåken snart, prøvde å få sendt de på mail. Men har skikkelig problemer med å få lastet de opp på mailen min. Så det blir vel til at jeg må laste de opp på bloggen min:s for spesielt inviterte;) nuss!

    SvarSlett
  4. Hei Irene!! Gå inn på bloggen min og les alle komentarene og sjå all skryten for dine strikkede jordbær-barne-klær!!!
    Tiihhiii....artig ja!!!

    SvarSlett
  5. Hei Irene !!
    Nu er det på tide og legge ut bilder og litt oppdatering om ditt nye strikkeprosjekt syns jeg;O)
    Klem fra meg!!!

    SvarSlett