torsdag 20. august 2009

Bardufoss - here we come

I dag reise vi til Bardufoss... Kjenner at det er noen få sommerfugler i magen... Men de er der mest fordi jeg skal opp i fly:) Skal bli så koselig å få være med i bryllupet til Vegard og Veronica, og ikke minst få møte lille Vilde igjen. Søteste jenta<3<3
Christian får ikke bli med, for han er for liten:P Anita og Anders skal få stri med han. Ikke for det da, gutten er da grei han. I hvertfall hjemme hos meg:D Blir nok verst for meg som skal dra fra ham...

5 kommentarer:

  1. Bryllupsfest og ongfri, det skal vel bli noe:p Skal bli spennende å høre hvordan det går med Christian da, og ikke minst Anita og Anders:p Dere får kose dere da, og hils brudeparet gratulerer:) Så får jeg leke på mitt nye internett i mellomtiden:p Lykke til på flyet da Irene, mohahaha!!!:D

    SvarSlett
  2. Bli litt annerledes helg ja. Tenk å få sove til jeg våkner av meg selv!! Det er lenge siden det... Jeg skal overbringe hilsninger til brudeparet. og "kose" meg med bok på flyet..:P Så får du kose deg med internettet ditt!! Venter i spenning på skrytebilder fra leieligheten din:)

    SvarSlett
  3. Hils til Vegard på den store dagen!
    Håper dere alle vil få en fin opplevelse der oppe i nord og at Christian og Anita vil kose seg heime.
    Tenker du våkner til samme tid som du bruker jeg Irene og blir liggende der med store forundrende øyne i 6tiden og spekulere på hva du nå skal finne på(smiler)
    God Tur.....ønkes fra meg!!!!

    SvarSlett
  4. Hva, har du sommerfugler i magen??? Hvordan kom de seg inn dit? Er det lov å svelge ting og smugle med om bord i fly???

    SvarSlett
  5. Hei Irene!!
    Jeg har noe til deg inne på min blogg!!
    Kos deg på tur og ha ei kjempefin frihelg!!!
    Klem fra meg!!!

    SvarSlett